پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261913
فوتبال چهارجانبه اردن| شکست ميزبان با گلهاي اروپايي/ ايران به کي روش رسيد
تاریخ انتشار : 1402/07/22 12:10:06
نمایش : 562
تيم ملي ايران در نخستين بازي خود در جام چهارجانبه اردن با شکست ميزبان به فينال رسيد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، نخستين بازي ايران در تورنمنت چهارجانبه اردن برابر ميزبان يک بازي حساس بود. از همين رو امير قلعه نويي بهترين ترکيب خود را در زمين چيد تا هيچ چيز را به قضا و قدر نسپرده باشد. از سوي ديگر اردن نيز در انديشه اين بود که با اتکا به ميزباني و حمايت هوادارانش ايران را شکست داده و به فينال برسد.

بازي مطابق انتظار با برتري ايران شروع شد و تيم ملي با اتکا به ستاره هاي اروپايي اش حريف را به عقب راند. دو گل زوج اروپايي خط حمله سبب شد تا تيم ملي با برتري مطلق به رختکن برود.

اردن که نمي خواست در خانه و پيش چشمان تماشاگرانش بازنده باشد، نيمه دوم را تهاجمي آغاز کرد و دست آخر با اشتباه مدافعان ايران به گل رسيد تا اختلاف را کم کند اما در ادامه با تعويض هاي ايران دوباره توپ و ميدان در اختيار ايران قرار گرفت و گل ثانيه هاي پاياني حس ختام بازي بود تا ايران با برتري قاطع به فينال رسيده و حريف قطر کي روش شود.

اردن 1

گل: يزان النعيمات (75)

ايران 3

گل: سردار آزمون (6)، مهدي طارمي (27)، مهرداد محمدي (5+90)

 

اردن

يزيد ابو ليلي، عبدالله نصيب، سعد الروسان، احسان حداد، محمد ابوحشيش، نزار الرشدان، عبيده السمارنه (67، رجائي عايد)، موسي التعمري، محمود مرضي، علي علوان، يزن النعيمات.

سرمربي: حسين عموته

ايران

عليرضا بيرانوند، شجاع خليل‌زاده، محمدحسين کنعاني‌زادگان، رامين رضاييان، احسان حاج‌صفي، سعيد عزت‌اللهي، احمد نوراللهي (46، روزبه چشمي)، عليرضا جهانبخش (68، مهرداد محمدي)، محمد محبي، سردار آزمون (68، سامان قدوس)، مهدي طارمي

سرمربي: امير قلعه‌نويي

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html